lördag 13 juni 2015

Fortsätter med livet i en solstol och yogar

Hej alla fina!
Vad jag saknar er alla, jag saknar att blogga och jag saknar rutinen jag haft på kvällarna när jag suttit med datorn i knät och läst vad ni skrivit.
Men jag behöver detta just nu känner jag. Tid utan dator och telefon. Att ha ansiktet mot solen och inte mot en skärm.
Just nu är det helt underbart ute och jag vill inte missa en sekund av det. Igår satt vi ute jag, mannen och dottern och hon höll taktpinnen helt och hållet. Samtalen växlade i alla ämnen och  jag inser att även hon börjar bli stor.  Det går så fort.
 Idag ska jag yoga, på en stor altan, med näsan mot vattnet. Solen och värmen är här, Jag jag tänker ladda D-vitaminer tills jag svämmar över :-)
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda