torsdag 1 augusti 2013

Fortsättning på vår "franska" lunch....

Innan vår långa lunch jag skrev om vid förra inlägget gjorde vi en rundvandring på tomten och huset.
Vid husets baksida finns en lite grusad udde. Precis perfekt för att njuta av kvällssolen och titta på dom vackra näckrosorna som flyter vid kanten. Hur fint är inte det då????
Här ser ni en del av husets baksida....
Och bakom dessa glasrutor finns en skatt. Jag kan inte annat än att säga så... Att AnnCatrin jobbar som stylist för ett flertal tidningar behöver jag nästan inte säga va?
Titta bara på denna franska balkong, som en Romeo och Julia saga...
Köket är precis som man tänker sig. Här finns alla spännande tankar man kan tänka sig och det är ett kök som verkligen används. 
Här blir det alltid gott att äta och en skön stämning under tiden.
I badrummet (som förresten har utsikt över vattnet) finns ett gammalt badkar, spets och fina tvålar.
Här kan jag stanna länge. Inte bara i badrummet utan hela huset haha Men tyvärr fick även jag åka hem :-)
Och jag längtar till nästa gång vi ses igen.
Kram Linda
Ps. igår när jag pratade med Anncatrin så frågade hon om jag kände någon som bor i vackra sommarhem, har en fin trädgård eller om jag vet någon som äger ett härligt växthus och vill vara matvärdinna. Vet du så säg tlll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda