söndag 11 januari 2015

Nya favoritplatsen... samt lite före och efter

Efter att vi renoverade matrummet har jag verkligen funnit min plats i huset. Rummet är på 36 kvm och maxhöjd på taket är 4,5 m så det är inte ett enkelt rum att inreda. 
 Möblerna dras fram och tillbaka. Kuddar flyttas och blommor får ny plats. Det tar ett tag att få till det i ett nytt rum. Men nu har jag nog fått till det, jag älskar att krypa ner under filten på mina utter-kuddar och njuta av en knastrande brasa.
Inget sitter på väggarna än som vanligt hos oss. Det är alltid det sista som jag får till.
 Konstigt nog är en av dom första sakerna som jag ställer in är förvaring till tidningar mm och av en ren händelse är det Lantliv som tar plats ;-)

Kommer ni ihåg hur det såg ut förut??? Lite skillnad är det allt......


Kram linda

1 kommentar:

  1. Superfint har ni fått det!!! Förstår att du trivs bra där! Och förvaring till tidningar är såklart jätteviktigt :-).

    Ha en bra start på veckan!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda