onsdag 18 april 2012

Solig fika och härlig arbete...

Idag har solen verkligen visat sin bästa sida, det har varit vååååår. Underbart skönt och jag tänker inte tillåta att det kommer snö till helgen som alla säger. Jag har bestämt att det blir vår nu....
Igår var jag och en vän till mig på besök i Solna och hade en inspirations stund för balkonger till ett gäng pensionärer. Vi fick ställa upp lite möbler och blommor samt lite smått och gott för att sedan prata om små tips att tänka på och hur man får en härlig miljö samt om trädgårdsarbete. Jag var inte den som pratade denna gång men det får bli nästa istället. Jisses vad kul det var och vilken smak att få göra det igen. Innan jag lämnade tillbaka bordet och stolarna tog jag lite kort hemma för att visa lite. Lite svårt att få till samma sak idag men ajaj vad jag njöt sedan av en kaffe och lite kakor.
Hoppas ni haft lika härlig dag som jag,
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda