måndag 16 april 2012

Tack och museumfynd!

Först vill jag tacka er alla för dom fina hälsningarna ni skrev i förra inlägget, det göt mig så glad att ni ville följa med även hit. Jag blev så glad och lycklig av varje ord som jag läste.

Igår var familjen på äventyr, vi åkte till medelhavsmuseumet  i Stockholm. Något jag länge velat gjort, det kanske inte var ett museum som barnen uppskattade men vi vuxna gillade det. Sedan blev det en tur till butiken där och då hittade jag en så snygg skål och kunde inte motstå att köpa den. Jag längtar efter en couscous-sallad nu med fetaost, ruccola, paprika, oliver och en härlig dressing. Självklart lite gillat till och ett glas vitt. Det är sommar...
 Åååå vad jag gillar skålen. Tänk vilken lycka bara för en skål.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda