söndag 15 september 2013

Detta är min söndagsmorgon

Jag återkommer ofta här på bloggen om min stund på morgonen. När det är tyst och jag sitter med en kaffe och senaste nummret av lantliv som jag inte hunnit läsa än.
Nyinhandlande lexingtonmuggar och blommor från en vän, stenar från sommarens. Tystnad, lugn och reflektion av allt som hänt senaste 6 månaderna är nyttigt. Det är skönt att stänga några dörrar, tacka för den tiden och öppna nya. Jag är inne i en spännande fas i livet känner jag. Igår var jag med dottern i Uppsala och tittade på Ulrik Munter.
Rad 14 satt vi och diggade... Så roligt att hon nu är i en ålder som tillåter lite sena kvällar och andra typer av saker att göra. 
Idag tänker jag göra en riktig god middag, många smaker och färgglatt ska det bli. Men vad vet jag inte än...
Så brukar det vara när jag står i köket. Det växer fram på vägen.
Önskar er alla en toppensöndag,
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda