måndag 9 september 2013

Strålande höst och massa mys....

Det finns dagar då livet är helt i topp. Eller nja, jag åkte faktiskt hem från jobbet för jag har en förkylning som sakta bryter sig loss och visar sig.
Mannen jobbade hemma idag så jag överraskade honom med en god lunch, mysprat och lite kaffe.
Lunchen bestod av Lövbiff fylld med pepparrotsost och lingon, en gräddig kantarell och lingonsås och avoccado med lite extra ost på. Mums!
 Ute skiner solen och strålarna letar sig igenom alla höga träd på tomten. Ni ser hur stor vår ek är va? Måååånga år har den stått där.
 Jag själv burrar in mig i mitt hus om kvällarna, inspireras av böcker och tidningar som ger mig massor av nya idéer. Frågan är hur jag ska kunna förverkliga alla?
 Rönnbären lyser röda vid infarten och jag själv..... Ja jag sitter ute och väntar på grannen som ska få en kopp kaffe under eken. Absolut min favoritplats just nu.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda