onsdag 2 oktober 2013

10-i-topp just nu

1) När min dotter vaknade igår och det första hon sa var -jag älskar dig
2) När min mamma fick ett hysteriskt skrattanfall i telefonen som smittade av sig långt in i hjärtat
3) När det blåste till och 100-tal löv flyger omkring i luften
4) När min son berättade en rolig sak som hände i skolan och vi skrattade hela vägen hem i bilen
5) När min man kommer med en rykande kopp te på kvällen bara för att han ser en frusen fru
6) När det blir en snabbkaffe med grannen utan någon speciell anledning
7) När vi tänder alla ljus vi kan i huset och myser
8) När jag inser att det är dax att yoga i morgon igen
9) När jag tar en paus på jobbet bara för att titta ut över vattnet
10) När jag fick en av dom sista tavlorna från yellow korner som jag tittat så länge på :-)
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda