fredag 2 maj 2014

Ooooollalla vad jag går igång...

Tänk vilket lyxigt liv jag har. På dagarna jobbar jag med allt jag tycker är roligt. Jag utvecklas,lär mig massa nytt och träffar underbara människor.
Och när jag kommer hem står mannen vid grillen, maten är planerad och det står småplock vid köksön. Lantliv ligger framme och han säger att jag ska sätta mig ner och ta det lugnt. 


Att titta i lantliv ger mig massa inspiration och jag vältrar mig i vackra bilder och goda recept.
Kanske känner han mig så väl så han vet hur jag fungerar. Och att i morgon blir det jag som står för maten.
Han är inte dum min man...
Och det är ju det som gör honom till den bästa... Han vet när, hur och vad han ska göra för att få mitt liv att bli hur lyxigt som helst.

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda