torsdag 26 juni 2014

Sommarmorgon, en härlig känsla

Tjohooo.. Idag vaknade jag av blå himmel, sol genom gardinen och en mycket skönare värme. Kanske det blir en sommar med kaffe på trappan igen och sova ute under bar himmel? Törs vi tro på det? Själv längtar jag till barfotastunder när alla andra sover, sitta i mina vita stolar och lyssna på sommaren.
Idag funderar jag på att gå ut och fixa i rabatter. Efter allt regn så är min trädgård överfull av ogräs. Det är svårt att veta vad som är vad där. 
Och ikväll ska jag ut på spänning och äventyr. Mer om det en annan dag. Nu ska jag jobba lite tror jag. Innan resten av familjen vaknar och håller mig sällskap. Finns det något bättre än att ha hela familjen hemma innanför husets väggar? Ibland gnissel och gnäll men mest glada miner och massor att säga, precis som det ska vara.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda