måndag 30 juni 2014

Ett litet paket på posten....

Hej alla fina där ute! Det finns få saker som känns så spännande som när jag får en avi i brevlådan och det ligger ett paket på posten, Även om det är jag själv som beställt allt så är det ändå lika kul.
Som ni säkert kommer ihåg så är inte jag någon soldyrkare och använder gärna någon form av solhatt. Denna blev jag ju så kär i så det var bara tvunget att beställas.
 Och inte kunde jag låta bli att beställa så fina armband och halsbandet med blå tofs.
 Jag har letat länge efter just dom färgerna och helt plötsligt dök det upp hos Malin som snart öppnar en webbshop.

 Tänk att något skulle passa så bra direkt. Jag är helnöjd och ser fram emot att vara lite snygg i morgon när vi har bröllopsdag <3
 Visst är det fint med alla små snäckor och pärlor runt hatten. Nu är det bara hästen som saknas sa min man när jag visade upp mig. Vem vet, kanske precis det jag ska börja med??? :-)
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda