lördag 18 oktober 2014

En tidig lördagsmorgon hos oss...

Höstmörkret utanför visar hur tidigt det är. Jag tittar på klockan och den står på 06.05. Allt är tyst och en enstaka bil kör förbi och lyser in snabbt med sina lampor.
Jag smyger upp och hittar en varm tröja som visar sig vara min mans (det bästa som finns) och tänder en brasa i matrummet. 
Vi är klara med renoveringen och alla möbler är tillbaka men väggarna är tomma. 
Det gör ingenting, jag njuter lika mycket ändå. 
Idag tar vi tag utomhus, det är nog därför jag redan är vaken, jag längtar efter en dag i trädgården. Men nu ska jag bara sitta här under en filt och älska livet.
Kram Linda
Undra om jag inte hör steg, jag får nog sällskap :-)


1 kommentar:

  1. Mysigt det ser ut!!!

    Tusen tack för dina fina ord hos mig! Det värmer ska du veta!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda