fredag 6 februari 2015

Happy friday

Just nu pustar jag ut. Jag och mannen har varit på möbelmässan idag och även en tur till Täby.
Mässan var otroligt kul att gå på. Massor med inspiration. Jag hamnade såklart på Artwood (var annars) 
Och som vanligt gillar jag ju allt jag ser. 
Men det roligaste var nog den offentliga miljön. Tänk vad mycket snyggt man kan göra i konferensrum tex och ändå är dom så galet tråkiga på dom flesta ställen. 
Här hemma hamnade jag med kataloger och tidningar under en filt. Solen lyser där ute och det är fredag. I kylen ligger skaldjur och väntar tillsammans med lite bubbel. Det blir bra det här...
Kram Linda 

1 kommentar:

  1. Det låter som en helt underbar dag!!
    Hoppas ni haft en fin lördag också,
    kram Jennica

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda