lördag 21 mars 2015

Lördagsmorgon

Här hemma har vi lördagslunket. Förmiddagar som bara rullar på i mjuka kläder och myset av alla röster som hörs. 
Utanför... Ja där är snö? Snö??? Jag som hade trädgårdsplaner idag. Planer på att sitta i mina vita stolar och dricka kaffe. 
Det är inte mycket snö och troligtvis försvinner det idag men ändå. 
Om ni tittar in i rummet bakom soffan så ser bi en svart vägg. Säg hejdå, jippi, nu är det dax att fixa rummet. Det är nästa projekt. Med start troligtvis i veckan.
Fortsättning följer...
Kram Linda 

4 kommentarer:

  1. Jamen....snö.....jag hade också hoppats på en helg utomhus i trädgården. Nu har jag mest myst inomhus hela dagen! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  2. På helgerna är det så skönt att ta det lugnt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Så fint hos dig! Här fick vi också snö i helgen, men nu är nästan varenda fläck borta igen. S K Ö N T!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har det! Gillar dina kuddar jättemycket!

    Ja men jag hade också tänkt att skura verandan och sitta ute, plantera lite blommor osv... Men men det får bli senare!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda