söndag 14 augusti 2016

Sommar 2016 i bilder

Denna underbara sommar. Jag har väl aldrig njutit så mycket. Det är utan tvekan den bästa jag haft. Vad är det då som gjort den så bra....
1) närheten till skärgården, vattnet och det vackra ljuset som blir här i Stockholms skärgård
 2) vi frossar i fina skaldjur och goda ostar
 3) vi tar oss till vår badplats på kvällarna och badar i ensamhet
 4) vi åker till paradiset Österlen och njuter av fälten

 5) vi besöker både YSB och Haven som är favoritställen att vara på
 6) vi ligger i sandbäddar på Borrbystrand
 7) vi landar på Gotland och Ihreviken

 8) vi njuter av solnedgång och fin vänskap
 9) vi äter godaste våfflorna man kan tänka sig
 10)  Vi solar och får bruna ben för första gången i livet
 11) Vi läser böcker och tar tid för att prata om livet på stränder
 12) vi ser fullmånen och stannar upp för att andas in varma sommarkvällar
 13) vi är hemma och njuter av att ha sovmorgon, lata timmar på balkongen och tänder ljus när sensommaren kommer.

14) VI ÄR TILLSAMMANS...

tack fina sommar 2016 för att vi haft det så underbart, nu är det helt ok att börja jobba igen.
Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Åhhh Linda, vad glad jag blir av att läsa om er sommar. Att det har varit en av de bästa någonsin. Så mycket kärlek och värdefull tid tillsammans. Och att ni hade det bra både här i Skåne och på Gotland. Det värmer mitt hjärta vännen. Jag hoppas att din sensommar och höst kommer bli minst lika fin den.♥

    Ta hand om dig kära Linda!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kära Linda! Jag hoppas att du har det gott, att livet behandlar dig väl och att även sommaren 2017 blir en fantastiskt fin och minnesvärd sommar.Jag vill även passa på och tacka dig för all värme, glädje och omtänksamhet som du genom åren har spridit i mina kommentarfält. En kvinna med ett stort varmt hjärta. Tack snälla du. Och även om jag nu slutar blogga och lämnar bloggvärlden så kommer jag fortsätta kika in här hos dig och se vad som händer hos dig. Jag önskar dig allt gott och lycka till för framtiden och gör nu 2017 till den bästa sommaren av alla. Och med tanke på att vi båda hyser en stor kärlek till både Gotland och Skåne är jag övertygad om att vi kommer springa på varandra en dag.

    Sköt om dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. klockor kopior handleden är Patek Philippe 5520P Alarm Travel Time mycket bärbar men lite större rolex klocka kopia än din genomsnittliga Patek Philippe armbandsur, som är 42,2 mm bred, men bara 11,6 mm tjock. Väskan är i solid 950 platina, och fake cartier trots det imponerande höga ljudet från klockan (som du kan se i den avslappnade videon jag tog ovan), har klockan 30 meters fake IWC vattenmotstånd. Låt mig upprepa igen att volymen på larmklockan är tillräckligt hög för att vara användbar och hörd. Många timepiece-samlare fake audemars piguet som upplevs med minutreppeaterklockor (som också klingar med gonger och hammare) har förmodligen lärt sig fake panerai att ljudkvalitet och volym på sådana klockor inte alla skapas lika. Så det är imponerande att se hur hög Alarm Travel Time är - även fake hublot om fallmaterialet är platina (som är en mjukare metall som är känd för att absorbera ljud). En nyckel till detta faktum är att gongerna fake seiko är direkt fästa i fallet, i motsats till bara inuti fallet. Detta gör att fallet faktiskt är en del av det övergripande fake patek philippe ljud-efterklangssystemet.

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda