måndag 3 mars 2014

Jobb, blogg, våren, renovering och livet...

Tack för goa kommentarer och mail. Under denna korta tiden jag varit borta har det hänt massor. Jag har både slutat på mitt jobb och börjat på mina 2 nya (jag berättar mer om det i ett annat inlägg) samtidigt som jag och kollegan/grannen jobbar på för en uppstart av vårt nya företag. 
Som ni hör har året startat i raketfart och jag förstår ju såklart att något måste prioriteras bort och det blir nog bloggen som får ta det. Hur kul det än är och givande så är det bara det så länge som inte kraven finns. Jag tar det lite hackigt och ostrukturerat framöver med bloggen. Precis som livet är runt mig just nu.... 
Och mitt i allt detta som händer runt mig så började vi måla här hemma, jag tror att känslan av vår och krokus i trädgården fick mig full av energi (som jag smittade av på min man, han gjorde det mesta) Och nu har vi målat hallen och köket i en grå färg. Jag är dock inte helt säker på färgen så bilder får vänta.
Ja livet är i full fart helt enkelt, men med alla dessa spännande saker som händer så går jag här hemma idag med listor för allt jag ska hinna och jag njuter...

Vi ses snart igen,
Kram LInda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda