lördag 15 mars 2014

Lite uppdatering i livet bara...

Dagarna går in i varandra här, jobben avlöser varandra såhär innan rutinerna sitter och jag är bra trött på kvällen. Jag saknar bloggen och möjligheten att skriva av sig. Men det kommer, det vet jag.
Idag vaknade jag av snö och ett riktigt blåsväder. I förrgår gick jag med bara tröja ute i solen. Det är inte lätt att veta klädstatus i mars :-)
Lördagen spenderar jag på ett av mina nya jobb. Magasinet i Waxholm, underbar miljö och fantastisk känsla i huset. 
Jag möts av färger och saker som gör mig lycklig i själen. Och hinner säga hej till  Torbjörn som är morgonens yogalärare.
Ja mig går det inte någon nöd på om man säger så..
Vi hörs snart igen,
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda