torsdag 3 april 2014

En lunch att längta tillbaka till

När jag gick igenom bilder i datorn hittade jag några bilder från en lunch med min goda vän Ann-Catrin. Jag har nämnt dessa luncher förut som här och här. Förutom att hon är galet duktig på inredning så är hon minst lika bra på att laga mat. 
 Det är inte varje dag som man blir lika lycklig i magen som i ögat när tallriken kommer fram. Morotssoppa med granatäpple, pumpafrön  och keso (tror jag att det var) En underbar avoccadoröra och naanbröd. Ja det är en ynnest att få sitta där och sällskapa.
Ja det är en lunch att längta tillbaka till som alla andra tillsammans med henne. Samtalen verkar aldrig ta slut. Det är nog dax att ta en lunch här nästa gång tror jag.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda