onsdag 2 april 2014

Tänk vilken vanemänniska

Japp, jag får nog lägga mig i facket som vanemänniska med. Något jag inte riktigt trodde om mig själv. Men nu sitter jag här med en ny dator, vackert röd och snabb som tusan (om man jämför med min gamla såklart)
Jag har helt plötsligt ett nytt sätt att tänka när det gäller ikoner och nytt windowsystem som har massa rutor som bara ploppar upp, stor förvirring. Jag är så van med min gamla som jag haft i 6 år att det blir nog svårt att komma in i detta. 2014 är året med massa nytt kan jag känna. Mitt andra nya jobb är att vara rådgivare för nystartade företag i Österåker och Vaxholm.
Jippi mej kan jag känna, det finns 2 saker jag verkligen älskar att jobba med och det är inredning och entreprenörer/företagarae. Och nu har jag båda i min hand. Jag får 2 världar och blandar fritt om dagarna.
Min man skrattade gott när jag satt med ett företag i ena örat och det ringer i telefonen bredvid. Det lustiga är att jag inte alls känner mig lika stressad som bara för  någon månad sedan. 

Nej, nu ska jag hämta sonen i skolan, vara ute i solen en stund. Jag behöver lite extra D-vitamin nu efter skador och sura miner med foten.

Idag var jag och hämtade ut ett bokpaket så nu längtar jag efter att bläddra lite. det blir kvällens att göra.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda