fredag 4 juli 2014

Att möta år 1990 igen...

Just ikväll sitter jag och äter middag med goa tjejer som jag inte sett på många år. Efter jag slutade 9,an flyttade jag från staden jag växt upp i och har inte haft så mycket kontakt med många av mina klasskompisar. Nu äntligen efter 24 år ska vi ses.
 Det är med spänning, förväntan och lite pirr i magen som jag kommer få höra vad som hänt alla under åren som gått.
 Troligtvis kommer kvällen fyllas av gamla minnen, skratt och fnitter. Det gillar jag.
 Jag kan bara titta på mig själv för att se vad som hänt under åren och livet. Lite rundare och goare, lite lugnare,  små kråkfötter runt ögonen och andra saker som säger att jag inte suttit stilla på länge. Säkert samma sak för alla andra med. Det är ju tur att fb finns så vi kan hålla lite koll på varandra ändå.
Ja det blir en spännande kväll,
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda