måndag 23 juli 2012

Det bästa rådet får en påse. Jag ber om skorphjälp....

Som flera av er vet så är ett av mina stora intressen laga mat, njuta av dofter och smaker. Detta verkar ha gått vidare ryktesvägar och nu har jag fått en förfrågan om att baka och servera skorpor på ett mycket spännande event den 11/8. Detta är något jag INTE har gjort dock men självklart tackat ja till, så nu ber jag er alla om hjälp, tips och råd dock senast den 5 augusti.
 
Fråga gärna vidare och lämna en rad hos mig, Och det bästa rådet kommer få en påse som tack i brevlådan(man kan nästan se det som min första utlottning) Berätta gärna om du även länkat vidare min hjälp och bilden om du vill.

Tack snälla för att du är du!!!!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda