onsdag 4 juli 2012

Växthuslycka

Det märks att det är sommar och ledighet. Inläggen blir färre hos både mig och dom jag följer. Men inte är det fel, nej inte alls. Jag känner mig glad och nöjd med det och njuter av det som blir.
Här hemma går jag mellan odlingslådor, rabatter och växthus. Jisses vad det växer nu. Första året med växthus och jag kan snart äta det första gurkan. Det är total lycka för mig.
Även physallisen växer och likaså paprikan. Tomatplantorna blir frodiga och jag väntar bara på att jag ska få se små tomater på. Jag blir glad om det bara blir lite. Jag hade inga förväntningar alls på vad som skulle hända, bara drömmar och just nu lever jag i den.
Något som ska göras är att vattna och jag släpade in min vattenspridare som fick sköta jobbet. Varför ta ut sig i onödan hihihi
På fredag blir det en resa till Stallarholmen och vikingfestivalen  som är varje år. Det ser familjen fram emot.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda