torsdag 19 juli 2012

Sista delen av Gotland...

Denna gången jag var på Gotland var jag inte alls lika ivrig med kameran märkte jag. Det var ett fåtal kort men många minnen istället. Ett av mina favoritställen inne i Visby är S:ta Karin. En ruin som är slående vacker. Ligger mitt på stortorget och andas historia. Jag kan se inne i mitt huvud vad vackert det måste varit då den var hel. Titta bara på dom stora fönstren. Allt i sten...
 
Sedan var vi på "smådjur" en gård där vi fick träffa kaniner, smågrisar, hönor mm. Det var jättemysigt och framför allt för barnen. Där fick vi gå med kaniner i koppel så mu vill dom även ha det till vår egen kanin Pelle.

Sist men inte minst stenarna. Dessa vackra stenar som jag vill ta hem hela tiden. Jag hittar hela tiden "bara denna med"
Ja såhär får jag nog avsluta min resa på Gotland, en skön tur och härlig ledighet.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda