söndag 25 november 2012

Julkänslan kommer krypandes, tack bloggare!

Jag kan inte låta bli. Det kommer fram en liten sak här och där och ikväll skickade jag ut mannen att sätta upp utebelysningen. det behövs ljus och krispighet inne nu tycker jag. Kommer inte snön och ljuset till mig får jag fixa det själv.
Och efter en helg i sjukdom så är jag full av jag-vill-och-jag vill-ha-känsla. Julmatslistan är klar redan och den har flera juliga och glada bilder. Mannen tittade lite snett på mig när jag pratade sill och köttbullar. Liiite tidigt svarade han när han gick ut.

Det finns inget värre än att må dåligt och inte ha ork medan huvudet går i full fart. Men då får jag tacka alla er underbara som inspirerat mig denna helg med fina bilder. Min plats i solen för dina underbara ord du delar med dig av. Hemlängtan för all inspiration och nu vill jag helt plötsligt ha glöggfest. Väntar på dom fina sakerna jag beställde dag.  Charmigt sa Charlie som ALLTID visar dom bästa bilderna som gör mig aldeles kär i magen. Två systrar som har massa roliga tips och roliga idéer. The Shed för din energi och allt du hittar på. Holmbytorp som jag läser varje dag och gjort så länge.

Ja listan kan bli lång och ni är så många som roat mig i helgen. Nya och gamla bloggar jag legat och läst. Hur härligt som helst.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda