lördag 3 november 2012

Till alla er jag håller kär i hjärtat...

Jag kommer precis från vår vackra kyrka där hundratals av lyktor och ljus lyste. Ett ljus tänt av någon som vill ge en extra tanke till någon man saknar eller förlorat.
I år tog jag med hela familjen och vi alla tände ett ljus för någon som finns i våra hjärtan.
 Barnen har inte mist någon som dom minns men vet att det finns många som både jag och min man saknar. Släktingar, vänner, någon man varit kär i, klasskompisar, grannar, arbetskamrater, bekanta...
 Listan är lång och jag tänker att jag måste redan levt ett långt liv eftersom jag hunnit förlora så många i min närhet (även om jag inte är fyllda 40)
Men jag vet också att jag inte är ensam, vi är många som skickar tankar idag och sprider en kärleksfull värme på jorden. Det kan behövas ibland...

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda