onsdag 24 april 2013

Ibland blir jag bara så kär...

Och inte bara i min man utan vackra saker, snygga saker och goda saker.
Jag är en livsnjutare hela vägen. Jag älskar att omge mig av fina kuddar, blommor, skaldjur och goa vänner.
Idag när jag kom till jobbet såg jag krabbkudden och det skapade ett jag-vill-ha.
I mitt huvud dukas bordet ute upp med blåvit-randig duk, lyktor, jeansservetter, stenar, blommor, tallrikar, skaldjur och aioli. Till det ett gott vin eller öl, musik i högtalarna och bästa vänner bredvid.
Skratt och samtal i samklang med tuggande och hummande ljud av att det är så gott.

Pling och där lät micron och jag är tillbaka på jobbet igen ståendes med ett leende på läpparna. Tänk vad en kudde kan sätta igång mig.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda