fredag 29 augusti 2014

En fredagskväll att längta till...

Visst är det härligt när alla kommer hem från sitt, ljusen tänds och bordet dukas till middag.
 Lite extra detaljer plockas till och blommor ställs fram...
 Något tecken som visar vad som kommer finnas på bordet ikväll...
 I väntan på att vänner dyker upp hamnar vi i soffan och småpratar lite. Snart för att göra lite tillbehör till maten.
 Dessa flaskor köpte jag i Danmark när vi var på en tur där. Mest för att dom var supersnygga hahaha ikväll får dom visa vad dom går för.
I morgon firar vi lite extra, gissa vad? ;-)

Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut... Oj,nu har jag missat något... Dock har jag nyligen fått barn så det är väl inte så konstigt men är den nyasummersby god? Antar den är ny då jag aldrig sett den på systemet förr.. Kram

    SvaraRadera
  2. Den var god tycker jag även om jag inte är en ciderdrickare. Jag hittade dom i Danmark i sommras och köpte dom faktiskt för utseendet. ;-)
    /linda

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda