söndag 10 augusti 2014

Jobbångest? Höstlängtan?

Ska jag inte ha lite jobbångest nu? I morgon börjar jag ju lite smått igen... Nej faktiskt inte, jag ser fram emot att börja grotta i mina papper, ringa och boka in till rådgivning och även boka biljetter till formex. 
Jag har lite funderingar på hösten och kan bara känna hur skönt allt känns. Mitt mål till hösten? Ta hand om mig själv mer, göra bra saker och ge mig mer tid av detta-vill-jag-i-hjärtat-tid...
Så som att ligga på dotterns golv och småprata, ta med sonen ut och umgås bara vi, träna, sitta med min man i våra vita soffor och prata som bara vi gör, luncha med vänner, låta mig ha tid att bara sitta och titta, skapa mm mm
Ja ni ser, det är inte några svåra saker som står på min lista...
Jag längtar till hösten och att sätta i gång i morgon med lite jobb...
Har du något vill-göra-lista till hösten?
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda