fredag 19 september 2014

Snabb fredagshälsning.....

Jaha då var det fredag igen och idag väntas gäster här hemma efter en fartfylld vecka. Så mycket kul som händer här hos mig just nu. Både i mitt arbete, i butiken och privat. 
 Jag älskar piffet som blir efter jag städat hela huset och vet att jag har 3-4 timmar kvar innan gästerna anländer. Då har jag all tid att fixa lite grönt, byta ljus, duka och kanske hinna med både träning och ett glas kallt vitt.
 Om det hade varit höst hade jag inte tvekat att duka ute med filtar och varm soppa till lunch. Jag tycker det är supermysigt. 
Jag vill bara önska er alla en underbar fredag och hoppas ni får det så härligt som ni själva önskar.
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blev en underbar kväll. Här äter vi fortfarande ute på verandan, men med lite extravärme och draperi och massor av ljus!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad mysigt agneta att sitta ute även på hösten. Kram

      Radera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda