måndag 29 september 2014

Tänk vad en bok kan sätta igång alla tankar<3

Hur mycket kan jag gå igång på höst??? Rätt mycket... Jag får lust att vandra, leva vildmarksliv på hästrygg och koka kaffe på öppen eld.
Det finns en skogsfia inom mig, liksom en längtan till tystnad. Och sova under bar himmel på ett djuskinn.
Varför inte putsa bootsen ta på sig hatten och dansa till country musik i en lada..
Visst är jag knäpp??? För när allt kommer på sin spets så är jag rätt bekväm. Jag skulle aldrig bada i en kall sjö eftersom jag är badkruka...
Jag vill ha el så jag kan laga mat, kaffe är bäst när det kommer direkt från maskinen och jag är nog lite för social för att vara ensam i skogen.
Men drömma sig bort är ju inte fel, eller hur? Det finns nog en sanning i alla mina funderingar. Tänk vad en bok kan sätta igång alla tankar<3

Kram Linda 

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Jag får alltid en längtan till landet eller till havet på hösten. Gå längs vattenbrynet och regnet småstänker i ögonen, vågorna slår mot land... Gå in i värmen och tända en brasa och bara mysa...Det går jag igång på varje höst... ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att jag inte är ensam ;-)
      Vattnen är underbart med på hösten.
      Kram

      Radera
  2. Men dom där tankarna har jag också, ständigt......och jag tror att om jag verkligen bestämde mig så skulle jag vilja pröva ett litet slag....men....nja, jag är nog också för bekväm, men att drömma går ju jättebra!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst går det bra att drömma. Och helt plötsligt händer det. Kram

      Radera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda