lördag 1 november 2014

Fritsla tyglager och julkänsla...

Igår var vi iväg och besökte Fritsla tyglager. Om jag vetat vad jag skulle mötas av hade jag helt klart planerat lite mer. Två våningar av tyger mm ja vad säger man...
I hallen fanns ett helt vinterland av Artwood och även om jag själv säljer det i min butik så är det inte i närheten av detta. Men oj vad jag blev inspirerad. Min vinter/julkänsla smyger sig fram lite varje dag känner jag...
Jag skulle gärna köpa typ allt där och helt ärligt vet jag inte hur länge vi var där. Men jag lär helt klart åka tillbaka. 
Idag blir en lugnare dag, just nu sitter jag här med raggsockor, knastrande eld och kaffe som vanligt...
Planerandes för något längre fram. Tankarna går för fullt och snart berättar jag vad det är.
Kram




10 kommentarer:

  1. Men åh vad mysigt! Jo ibland kommer man till affärer där man bara har lust att flytta in i, eller typ hyra en stoooor lastbil och frakta hem allt :-).

    Spännande att se vad du har på g!
    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha visst är det så, tänk om jag hade haft med mig en lastbil. Farligt :-)
      Kram

      Radera
  2. Vad spännande med planerande och ser fram emot att höra om nya kommande äventyr. Och vad roligt när man upptäcker nya butiker och som man gärna återvänder till. :)

    Ta hand om dig kära Linda och ha det så gott där framför brasan och stora varma kramar till dig för all omtanke och värme hos mig. Jag blir så glad. Tack snälla.♥

    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina äventyr kommer och går och någonstans finns en röd tråd som tillslut blir ett koncept, helt klart. Och jag är så glad att du finns med mig på min resa <3 stora kramar till dig.

      Radera
  3. Snyggt, mysigt och stämningsfullt!! Älskar sånt här. Vill ha allt liksom ;)

    KRAM och ha det riktigt mysigt! Ser också fram emot att höra om äventyren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det snyggt :-) Jag kan bara längta tills jag åker dit igen. Kram

      Radera
  4. Åhhh... jag älskar Fritsla Tyglager. Jag är ju uppvuxen i de där krokarna och brukar ofta besöka just den butiken när jag är hemma hos mina föräldrar och hälsar på. Helt enkelt så himla mycket fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så imponerad att det finns en så stor butik där och lyckats så med hela konceptet. Kram

      Radera
  5. Oj så mycket fint!! Vad har du på gång? :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jennica! Just nu sitter jag med ett inredningsprojekt på en lägenhet. Och ev har jag ett till på gång. Bara att hålla tummarna :-)
      Kram

      Radera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda