måndag 17 november 2014

Vad har hänt...

Som jag skrev sist har det varit en bloggpaus hos mig. Dagarna har gått till annat som vänskapskaffe som vänder om livet lite. 
Yoga för att hitta tillbaka till min egna balans i vardagen. 
Skriva för att släppa på alla ord som finns inom mig och inte minst älskat att leva, haft stunder med familjen i närhet och små men viktiga samtal.
 Jag sitter även med 2 nya projekt som tar upp min tid och lust. Det ena är att jag har fått en förfrågan på att hjälpa till med och inreda en lägenhet. Ett boende som är halvklart och behöver nytänk. Jag blev så glad att få ta del av det. Jisses! Jag blir både nervös och uppspelt på samma gång. Det är som en dröm.... 
 Det andra är att jag ska göra en vacker dukning till nyår som ska andas både bröllop och fest. Jag ääääälskar ju det som ni vet och mappar fylls av olika fina bilder som sedan ska förvandlas till verklighet.
 Jag tog en tur till Mariefred i helgen som inspiration och kunde inte låta bli att gå in i Leilas nya butik.
Riktigt mysig, så den ska ni passa på att besöka.
Ja som ni ser finns det massor runt mig, jag har ju även 2 andra projekt som mitt arbete och gårdsbutiken.

Och även om jag inte syns på era bloggar så är jag där, varje dag....
Kram Linda

ps, bild 1,2,5 är mina, 3,4 kommer från pinterest

4 kommentarer:

  1. Ja men åh vad kul! Vilka projekt! Inte konstigt att du inte hunnit med bloggen! Så där blir det för mig också ibland.
    Ska bli kul att se dina projekt, om du vill visa såklart!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Gratulerar till uppdragen, det låter fantastiskt kul och det kommer att gå som en dans, lite nerver gör väl att man liksom kommer igång!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiskt fina bilder och vad fantastiskt mycket kul du ska göra!! Grattis!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Så klokt att lyssna till kropp och själ och pausa när det behövs Linda. Samla kraft hos de närmaste. Och det är alltid lika roligt när du kommer tillbaka igen vännen. Och vad roligt med allt spännande som händer i ditt liv just nu. Så glad för din skull och så stolt över dig. Heja dig och all lycka.♥

    Kram på dig

    SvaraRadera

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda