lördag 22 november 2014

Resa....

Jag har en kompis som just nu är i Thailand. Hon tog resväskan och barnen för att bo där ett par månader.
Under dagarna går barnen i skolan och hon tar sig tid för att yoga och ta hand om sig själv bland annat.
Jag kan bli otroligt imponerad av att välja det, för mig är det mod och för någon annan frihet. Jag är ingen som rest så mycket i livet men har en otrolig längtan. 
Jag har skrivit om det förut vet jag och vi pratar ofta om resor hemma. För mig handlar det nog mest om att jag söker enkelheten. En kontrast till vardagen här hemma. Men även äventyr... 
Och min romantiska dröm om att resa som en av mina favoritfilmer. Eat, pray, love med Julia Roberts. 


Kanske dax att se den igen, perfekt en grå lördag som denna.
Kram Linda 
PS. Anna, njut och lev gott där borta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda