lördag 29 november 2014

Hela veckan med massa bilder...

Och ännu en vecka har gått. Snabbt och mystiskt blev det helt plötsligt lördag och just precis spricker molnen upp och visar att solen faktiskt finns där. 
Denna veckan har jag letat möbler och mattor till inredningsjobbet jag håller på med.
Jag har även arbetat mycket hemifrån med alla olika projekt som är i rullning.
I min butik hade vi temakväll igen och lika lyckat som vanligt blev det.
Jag var på releaseparty hos min vän som släppt sin andra bok och skiva med musik som hör till. 
Grattis Anna 
Snart ska huset fyllas med advent och ljusslingor. Jippi....
Sedan blir det middag hos svärföräldrarna. Så jag önskar er en topp-lördag.

Kram Linda 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda