onsdag 26 september 2012

Härlig dag med lunch och regn...

Vilken underbar dag jag haft idag. Regnet öste ner när jag kom in till stan för att gå på lunch med vän/bloggerska. Vi har så många gånger pratat om att ta en fika eller lunch men det blir aldrig av förrän nu. Vi bestämde att vi skulle gå till Mood som så många har pratat om och sedan var vi fast. 2 timmar och 40 min lång lunch/fika/gå i affärer. Ååååå vilken härlig stund.  Tack Ulla för alla härliga samtalsämnen vi hann gå igenom. Jag ser så fram emot att ses snart igen.
När vi gick runt i butikerna hittade jag äntligen min blåbärssenap som jag letat efter så länge. 

Jag fick smaka den på formex för 1,5 år sedan men aldrig hittat den ute i butik. Speciell och ganska frän men åååå vad god den är. Den måste ni smaka eller några av dom andra produkterna av Nicolas Vahé

 Väl hemma fortsatte regnet att ösa ner och nu är det verkligen surt i rabatter, gräsmatta och krukor. Stackars kaninen går inte ut och inte vi heller. Mer än jag då som ska fånga dessa vattendroppar på bild tänkte jag.
 Nu har jag bäddat ner mig i soffan med mys och pys. Inget passar väl bättre efter en härlig dag med en kopp te och speciellt med namnet som detta har. Har jag sagt att jag älskar hösten?
 Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda