måndag 17 september 2012

Måndagmorgon, vilken start.

Dagarna gå fort när man har roligt sägs det och jag håller med. Jag har inte alls hunnit med det jag skulle men det gör verkligen inget alls. Det blir som det blir får jag tycka...

Denna morgon började jag med ett träningspass som min PT  har satt ihop till mig. Jag tränade med henne i vintras och det är ett enkelt schema men ack så effektivt. Sedan avslutande jag med lite yogaövningar. Det behövs verkligen hemläxa om jag ska lära mig alla solhälsningar mm och det är skönt för kroppen samtidigt.
 Jag måste passa på att rekommendera en bok för alla er/oss som vill göra en förändring i kost och motion. Ulrika Hoffer som har skrivit boken var själv i samma sits som jag är nu. Trött, lite lat och småäter. Men bara att få balans på blodsockret så har hon blivit en pigg pingla med massa kraft. Jag läser och tar in och inser att det inte är så himla svårt bara ett nytt sätt att tänka.
Ja det var en härlig start på veckan, nu ska duschas och sedan ut på äventyr.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda