onsdag 12 september 2012

Höstens alla steg

Jag märker att det blir lite hipp som happ på min blogg just nu, precis som livet. Det händer saker runt mig och jag gör allt för att hänga med i svängarna. Vissa dagar känns så tuffa, då allt känns fel. När jag helst av allt vill krypa ner under täcket och göra ingenting. Det finns massor av kärlek och massor av kramar blandat med besvikelser och frustration. En berg-och-dal-bana som gör mig alldeles vimsig.  
Jag ser mig omkring och ser min fina familj och alla dessa fina människor som hejjar på mig och min dröm, som vill att jag ska göra det jag är bra på. Jag älskar dom alla och önskar att dom vet. 
Denna höst tar jag steg som jag inte trodde men som jag behöver för att bli mer sann mot mig själv. 

Jag gör en resa och när jag kommer ur denna tunnel så är jag ännu mer jag. Och det ska bli så skönt....

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda