torsdag 6 september 2012

Morgonmöte i Gamla stan...

En av dom vackraste platserna i Stockholm är en tidig morgon i Gamla Stan oavsett årstid så är det lika välkomnande och mysigt att vara där.
  kl 6.45 var jag där igår morse och inte en enda människa fanns där. Det var lite mörkt och blåsten tog i när jag gick i gränderna för att nå till frukostmötet jag skulle till. Men jag älskar det. Jag känner mig trygg och lugn mellan husväggarna. Har ni testat en mörk söndagskväll på vintern? Det är maffigt att se... Inte alls som turistfällan det blivit....
 Det finns ett café som heter under kastanjen som är sådär mysigt och härligt som jag måste rekommendera till er om ni åker dit. Ett café där man kan sitta länge och bara mysa med en latte och samtal om livet.
Dock hade jag inte tid med det just då utan var på språng direkt efter. Men jag ska snart tillbaka och njuta.

Kram linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda