onsdag 19 september 2012

Ord som berör...

Tänk vad små ord kan göra skillnad.  Det skrivna ordet har alltid varit viktigt för mig, böcker och texter är en naturlig del i mitt liv. Jag är inte bäst på att stava inte heller ställa upp meningar rätt. Jag fick aldrig höga betyg i svenska och många har klagat på mitt sätt att prata. 
Ändå väljer jag ord som ett verktyg i mitt liv. Jag har startat min resa i en bok jag skriver och det är jag stolt över. Min förhoppning är att dom som läser den i framtiden läser vad det står och inte hur det står. 

Vissa ord blir jag kär i, jag kan gå och tänka på det i dagar för att det påverkar mig så starkt. Ord som innerlighet, kärlek och ömhet tar stor plats just nu. 
Kramar Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda