onsdag 12 december 2012

12-12-12

Idag känns som en speciell dag. Och jag började med en tidig frukost hos en arbetskamrat. Dom har det som tradition att träffas innan jul och det ska bli spännande att träffa alla lite privat. Jag är ganska ny där som ni vet och det tar ett tag att lära känna alla även om vi är få i butiken.

Och ikväll ska jag på meditation. Något som jag längtar efter... Det är för mig både utvecklande och avslappnande att gå in i mig själv och se världen på ännu ett sätt och efter varje gång är jag fylld av energi och kraft. Just denna kväll är det hos Britt-Marie någon jag lärt känna under åren som gått. Hon är en härlig kvinna med fart och fläkt med hjärtat på helt rätt plats.

Hoppas ni får en härlig 12-12-12

Kram Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda