tisdag 4 december 2012

Funderingar om bloggen...

Ibland när jag sitter med datorn i knät får jag hjärntorka. Hela dagen kan jag komma på olika saker jag vill dela med mig av men vips så är allt borta. Gissa om det är frustrerande... 
Jag kan se så många roliga och fina saker men det går liksom inte ihop med texten jag ska skriva. Eller så är inte bilden som jag vill...
Så kan jag tänka att jag går in till er andra för att få inspiration om vad jag har tänkt och möts av MASSOR av inspiration. Hur lätt blir det då??? Njjja inte så lätt men vad gör det? 
Och helt plötsligt kan det släppa igen och jag kommer på en rad eller två. Hur det än är så är ju det jag som skriver från mig själv och mina ord är dom som väljer att komma fram oavsett om det blir inspirerande eller inte.  Och jag hoppas att ni som läser det jag skriver gillar vad det står så ni kommer tillbaka ibland för det är så kul att hitta er igen..

 Ja detta blev ett annorlunda inlägg från mig och inte alls som var planen från början... hahaha det skulle handla om vinterns vackra ting och färgerna som är just nu....

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda