onsdag 5 december 2012

Jag är insnöad och njuter

Ja ingen kan väl undgå att det är snökaos i Stockholm idag. Klass 2 varning och snön bara vräker ner med små små flingor. Den lilla stund jag var ute för att köra barnen till skolan fick räcka tills det är dax igen att hämta dom. Men jag älskar det....
Själv myser jag under en filt och myser av att jag sakta börjar bli klar på övervåningen efter massa ommöbleringar.
 Jag är väldigt enkel i min stil och många ser mitt hem som lantligt och romantiskt där nere. Men här uppe vill jag ha en renare stil som inte pockar på uppmärksamhet. Jag har mitt kontor här med så jag  vill inte känna att jag påverkas av så mycket saker. Där ska de vara fokus, något jag verkligen saknar just nu.
 Allt går i vitt och svart med lite rosa/lila. Det blir lugn för ögat hos mig. Och igår som pricken över i kom ljusslingan från Hemlängtan upp igår, jag har sett den på flera bloggar och blev så glad när jag fick mailet att den kommit in på lager igen. Nu ska jag hitta ett par fina större lyktor hit som ska stå på golvet.
Hoppas ni har det bra där ute,
Kram Linda

Ps. Tack fina för era kommentarer om förra inlägget. Jag tror inte att jag är själv med funderingar om bloggandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda