torsdag 17 januari 2013

Formex 2013

Idag var starten på Formex 2013. Jag och måååånga andra var där för att se trender, inspireras, göra inköp och smaka på massa gott. 
Första montern jag besökte var Lene Bjerre Och jisses vad mycket fint jag hittade. Lugna färger och allt andades sommar och strandhus. Nu vet jag hur jag vill ha det i köket och vardagsrummet. 

 Sedan gick vi vidare till ett nystartat företag som heter Butterfly dreams sååååå fina kläder. Och helt egen stil, det gillar jag.
 Och jag har redan satt denna fina blus på önskelistan....
 Artwood är en given plats att gå till, få märken inspirerar mig varje år som detta. Det var liknande färger som hos Lene och samma sommarhuskänsla. Milda fina färger. Precis som jag gillar
 Dessa pigga kakor och tjejer är ett måste framöver. Jag njuter av deras förpackningar och dom är helt underbara att prata med. Hejja Hejja vill jag säga om deras företag.

 Något som är lite kul att titta på är samlingsmontrarna som görs varje år.

 Kreativ klänning får jag säga, det fanns tillhörande krona och skor också i pärlor....
Det är en stor mässa och massa att ta in men jag är nog liiiite besviken. Inget nytt under solen och alla dessa företag som ser lika ut. Men det som var bra var BRA istället. Jag hade nog hoppats på att få en johoooooo-känsla och många kataloger med hem. Men endast 2 ligger bredvid mig. Undra vad det beror på???

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda