lördag 5 januari 2013

Städdag är en trött dag...

Som alltid när jag städat ut julen får jag städnojja. Inget går säkert och nu sitter jag trött i kroppen efter en dag med skurtrasa i handen och ändå känns det som jag bara börjat.
 Och nu kommer jag nog bli tjatig framöver men jag älskar verkligen ljus som är just nu. Den lilla stunden som de är framme så här års.
 I morgon blir det nog att köpa lite blommor för att smycka hemmet med. Jag blev lite sugen på det efter att jag hittade dessa gamla bilder jag tagit. Och inget är större rikedom än färska blommor tycker jag.
 Nej nu är det en kaffe som gäller och sträcka på sig i soffan...
Med det ger en viss tillfredsställelse från dagens städ sätter jag mig med barnen i soffan och tittar på Harry Potter 3 och njuter av lördagskvällen.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda