måndag 7 januari 2013

Hyra hus på västkusten???

Förra sommaren var vi på Marstrand med min bror och familj över dagen och jag njöt till 100%
Havet, klippor, tång och krabbor. Lite sol och mysiga promenadvägar.
 Jag kände att jag saknade det så. Även efter alla år i Södermanland och Stockholm finns en liten västkusttjej inom mig som längtar tillbaka och i år vill jag verkligen vara där 1-2 veckor. 
 Men att sitta och titta runt på alla stuguthyrningssidor verkar helt galet... Jag hittar inget alls.
 Men nu slänger jag ut en fråga till er, vet ni var vi kan hitta ett bra och billigt boende någonstans vid havet på västkusten????
 Gärna norr om Göteborg :-) men inget krav alls...
 Vi har varit på både Österlen och Gotland senaste åren och drömmen vore att ta en tripp på alla 3 ställen i år men det kanske finns vissa begränsningar här ;-)
 Vill ni maila mig om tips så finns jag på...
info@mobergsskafferi.se 
 Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda