fredag 4 januari 2013

Fredagstankar-start

Jag märker att jag många gånger faller in i tankar och funderingar här på bloggen. Om min egen personliga resa och att vara mitt i mitt liv. Personlighet och andlighet ligger mig nära och har gjort i alla tider mer eller mindre.
 Och nu kan det vara dax att skriva av mig lite tänkte jag, så då tänkte jag att ta just fredagar till det. Men jag lovar inte att det blir varje vecka för så mycket har jag nog inte att säga. hahaha Tanken är att det kommer lite boktips och funderingar om livet från min sida sett.


Ja tanken på böcker förresten så finns det en hel del här hemma som jag betar av lite då och då. Jag har en väldigt nära vän som jag gärna lånar böcker av och pratar om tillsammans med. Och det känns skönt att ha personer runt en som inte har några begränsningar alls i samtal. Där allt är ok att säga

Hur har ni det där? Läser ni mycket om er egen utveckling både andligt och mentalt?

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda