torsdag 3 januari 2013

Nytt år... Hej...

Här har det varit stilla under julen och nyåret på bloggen. Faktiskt så har datorn varit helt avstängd och jag har läst hos er via telefon lite då och då. Avkopplande tycker jag men saknat att hänga med i svängarna hos er.
 Idag åkte granen och tomtar tillbaka till förrådet och in kom det ljus och stora ytor. I morgon blir det städa och damma. Ev lite piff med kuddar och möbler.
Just nu går jag bara och väntar på att vi ska måla om i vardagsrummet och köket vilket jag snart gjort 1 år och börjar fundera på vad som verkligen hindrar oss. Och lika "tråkig" som många andra blir det vitt. Men jag har haft sand och beige i så många år känns det som så nu vill har  vara "fri" och inte begränsa mig med textilier för att väggen har en färg som inte passar. 
Sa jag att jag vill ha en ny soffa med???

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda