fredag 17 maj 2013

Fredagstankar- en fredagstankarflytt

För ett tag sedan satt jag och läste igenom mina fredagstankar och slogs av att dom är en helt annan del av mig än resten av bloggen. På statistiken ser jag att många av er läser dom, vilket gör mig glad och jag hoppas att ni tycker om det jag skriver om. Men jag har har nu tagit beslutet att dela på mig för att inte vara så splittrad i ämnena. 
Hemma på Ekbacken ska fortsätta vara en vardagsblogg med allt som gör livet glatt och härligt Mat, trädgård och vackra saker. Här fortsätter jag som vanligt.
Min resa i Livet är bloggen som jag skriver om andlighet, mina tankar och personliga utveckling. Jag hoppas självklart att ni kommer följa mig på båda platserna. 
Titta in på  Min resa i Livet för att se hur jag tänker där. 

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda