söndag 19 januari 2014

Att fira lite på hotell...

Vilken underbar helg. För ett par timmar sedan kom vi hem efter ett härligt dygn på Blommenhof hotell i Nyköping. Det är säkert 6,e gången som vi bor där och det är oslagbart när det gäller barn.
Jisses vad kul och mysigt vi haft. Mina föräldrar var med och vi har haft stunder med massa kul och mys.
God mat och dryck, lite förfirande för min födelsedag i morgon. Jisses, i morgon blir jag 40. Hur coolt är inte det???
Ja det är verkligen en sak att fira lite extra tycker jag....
Ska ni ha lite familjemys kan jag varmt rekommendera detta stället. 
Det finns något att göra hela tiden, bada i poolen, spela biljard, läsa, ut och gå eller spela massa andra spel som finns där.
Tänk vad ett dygn kan göra stor skillnad i vardagen.
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda