tisdag 21 januari 2014

Att fira sin 40-årsdag är kul....

Vilken dag det var igår. Att fylla 40 var verkligen toppen och det kan jag göra om och om igen.
Att vakna på morgonen av kramar, kaffe och paket från familjen gjorde hela dagen. I ett av paketen låg ett efterlängtat halsband som jag stolt bär idag. Så vackert och även budskapet.
Det kom blommor på bud och på kvällen hade vi enklare middag för släkt och vänner. I sommar blir det fest för både mig och maken som även han fyller 40 i år. 
Självklart var jag tvungen att göra en del av maten i min nya gjutjärnsform ala Ernst. 
Och massa annat gott. Och lite bubbel såklart. Det är ett måste på sin dag.
Under dygnet och även idag trillar det in grattishälsningar. Otroligt vad jag känner mig stolt och glad över alla dessa tankar som kommer till mig från alla dessa människor.
Idag är jag lite trött men lycklig i magen,
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina ord ni lämnar här! /Linda